Tuesday, September 7, 2010

Happy Birthday Fizizana

Alhamdulillah…tepat detik 12 a.m 27 Ogos 2010 maka genaplah usia ku 24 tahun.tidak henti handphone nokia ku bergetar menandakan msj masuk..bkn msj dr kwn tp notification dr FB..hehe skg kn da moden jd wish gne FB..time kasih byk2 kwn2 yg ucap selamat hari lahir kepada cik fizizana binti ahmad ni…may allah bless u all..terharu lak ramai sgt kwn2 yg ucap kt aku utk befday kali ini.

Baru pertama kali ak sambut befday di bulan Ramadan..jadi tanpa smbutan hari jadi.cme aku berharap dengan menginjaknya umur ku..harap aku matang dalam kehidupan ini dan semakin hampir kehidupan aku ngn maha pencipta..kerana aku sedar 23 thn aku berada di atas bumi ini aku lalai ngn tanggungjawab aku sebagai hamba allah dan khalifah di muka bumi. Dan aku berharap moga diri ku menjadi seorang pendidik yg cekal dan tabah mendidik anak bangsa yg makin mencabar ini...dan aku berharap aku dipanggil posting.

I wish 2 my self happy birthday fizizana..

May allah bless u n ur dream come true

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...