Tuesday, September 7, 2010

Hadiah tak terduga

Jika dunia aku yg punya..~~~

Lagu bagaikan puteri menyanyi riang…Wah 2 mst abg call yup gamba n tulisan soulmate naik di skrin npn aku..

Happy birthday ayang..

Hehe time kasih…

Ayg cll abg la..kan da dapat free..

Aik call ckp 2 je..nk ak yg kne cll die er..eeee ape la..xpe la nsb bek free

Halluuuuuuu

Hehe…eh npe abg xtdo..biasa befday ayg mst cakap nk tdo awl lah..ngntok lah

Heheh xtau..nti ada org merajuk

Ye la 2..ayg mmg kuat merajuk..abg nak hadiah..ni kan befday ayg

Nt lah tgu abg blk..

Ala lmenye..xmolah…

Hehe syg nk ape? Ermm xtau la..xpk lg nk ape

Hehe ye la 2..sok abg bank in duit..ayg bli hadiah sendiri errr

Hah abg nk bg brape?? Eh mne le bgtau kn hadiah befday..xle bthu la

***************

Mlm 2 sepanjang mlm terfikir brape la die bagi..lau 50 rgt aku nk wt li ape…

Lau die bg 100 nk wt li ape

Lau lbh dr 2 wahhh 2 sudah bagus..byk aku le bli..hehehe

***********

Soknya aku g check..ermm hehe ad arm 100 dlm akaun cimb aku..wah time kasih abg..

Dalam otak terfikir:

Kasut = X

Baju raya =X

Handbeg = X

Cincin emas = /

Haha..tiba2 mmg objek kedai emas je yg nek dalam fikiran aku bila die ckp nk bg hadiah befday…

Akhirnya selasa 31/8/10 aku menjejakkan kaki ke kedai emas di rengit…wahh rambang mata beb..xtau nk pilih patern cm ne..opsss duit xbanyak lah..xle pilih yg cantik cam org nak tuning..tiba2 ak terberkenan ngn 1 cincin 2 bntk love dan ada 3 mata emas putih..wahhhh…

Akhirnya cincin 2 jd milik ak

Dgn jual cincin lame aku yg d axle pkai sbb da patah bernilai rm60 + duit befday + aku tmbh rm10 = rm170…hehe even aku kne tambah duit tp ia berharga bg aku..sbb tnpa rm100 xlepas gak aku nk dapat cincin nih..n cincin 2 tersarung di jari manis tangan kanan aku hingga saat ini dan detik ini…

Trima kasih my love: mohd hafiz

Sekian my story

***********

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...