Sunday, August 22, 2010

melaka sekali lagi...






kali ini destinasi aku tetap melaka..
menebus kegedikan ak yg lalu..cian apis da mario..ni la ak lau ak da wt perangai..
siap sblm g melaka..mak aku cakap ngn apis..
kalau die merajuk jangan di layan..die 2 memang degil..
sepanjang perjalanan aku kena perli
sape dak yg suke merajuk ps2 muncungkan mulut ngn aksi mulut die..ngn aksi bahu terjungkit2..
eeee abg ni mmg nk kne nih...
malas nak cite pnjg..gamba je la bukti aku happy g kali ni..sbb die bagi makan..aik bagi makan cam aku ni ank kucing lak..heheh die ajak ak mkn nasi briyani kt tepi jambatan bp dlu sblm g melaka..hehehehe

1 comment:

  1. hahahahahhaha
    yelah cik abe balik time tuk merajuk kan..kan..kan...
    sesekali merajuk time berjumpa elok juga.nie merajuk dlm fon...xbest.hehehehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...