Sunday, August 22, 2010

melaka kali ini


syg: abg janji nak g melaka kalau abg balik...
abg: ala nantila..skg kan tengah sibuk tolong abah buat umah lah...ble2 kte g eh..
syg: ala tapi kn abg da janji nk g esok...
abg: sok abg bthu er...
syg: ala abg da janji la...
abg: ok sok kte g...nk g kul bpe??
syg: awl ckit la...dalam kul 10 lbh..
abg: ok sok kte g..

hah ni mle la episod aku yg suka nak ngaruk je ngn apis da mario...cian apis balik kali ini..aku suka sangat wt perangai..nasib baik di sabar layan aku..kalau x da lame kne tengking agaknya...haisyyyyhhh...
keesokan hari nye..apis datang ngn lambatnyerrr sampai ke umah...tapi die datang lambat pn aku x siap gak pn..hehehe after die bual ngn mak..kteorg pn g..haha yg lawaknya da la die kai suar pendek je...le lak time 2 atuk sedare ak ada kat umah ak...ermmm reda je lah...biarla org tua2 ni nak kata hape...hahaha padan muka awk apis da mario..ngn muka2 tersipu2 die 2....

mse dalam perjalanan sempat la snap gamba..nak g mne baby...
ermm kte g pantai dlu le x..
nak g pantai mne...
kte g klebang @ tjg bidara..
ala abg da g la..kte g pengkalan balak la..kte cari pengkalan balak errr...
ok..mne2 la ayg xkisah ..
kte makan kt cne je la ehh..sbb abg nk lalu highway..malas nk lalu jalan dalam...
oraite...baby xksh...

2 la perbualan aku ngn apis da mario b4 btukar tragedi n xsepatutnye jadi cm2...
.......
ble da kuar ayer keroh..kte nk g mne..ermm kte g klebang la..mse nk cari klebang ternampak la sign board tjg bidara..
abg kte g tjg bidara la..
ala xbest la..ramai askar cne...
ala abg kn askar gak..pe salahnyerr
xnk xbest..
ok la...ye la..
****************
jalan punya jalan..tpi xjmpe pn sign board nk g pgkln balak...ni da tahap missing ar nih...
ha kte nak g mne...tgok da nk kul 3 da..1 destinasi pn xsmpai...
ala xpe la..kte cri dlu la syg...
~ermmm nk jadikan crite..perut ak da mula msuk angin da...klau perut ak da masuk angin mmg angin 1 badan la jawabnya...xlama la ni..bom nk meletus la ni..hehehehe
^_____________*
***********************
after ak cakap g tanjung bidara die xnk endah terus ak diam je dalam keta..sbb da lapar sangat nih...dan mula nak marah..
baby npe diam nih..
ak geleng kepala je..
sepanjang jalan ak wt cm2 smpai nek fed up gak agaknyer die ngn aku...
hehehe sori abg...bkn nk wt hal tp da ter'moddy la' hehehe
ermmm syg ni merajuk la ni...lapa errr
ak geleng je kple...
ermm kte g pantai puteri je er...
aku tetap diam je..
smpai pantai puteri...apis pegang tgn aku..jom kte g mkn er...
ak geleng kple je..ermmm..npe nih...
*************
kalau xnak turun kte g mahkota parade je la er...
da smpai mahkota parade die tnye nk mkn mne..
ak ngn keras hati cume jungkit bahu je...
nak mkn mne..cakap la...ermmm
ak msh meneruskan kekerasan ati aku..ak berharap die bwk je ak mkn mne2..ak nk mkn laaaa...
(huh gedixXXXXX sungguh ak kali nih)....
kalau diam cm ni je da la kte balik je la...dan mse 2 ak ternampak mke marah die..
ya allah takutnye ak ble tgok mke die cm 2...
ya allah first time ak nmpk mke die mrh..slama ni xpnh pn die marah cm ni..haishhhh...
sepanjang jalan die xendah ak...
ya allah laparnyerr aku..die xnk ajak ak makan ke..
hah padan muka ak..2 la tadi gedixx.tgok kn lapa...
ngn penuh yakin aku bersuara...
abg ayg lapar..
hah tau pn lapar,...ngatkan mmg xnk mkn..
haishh kne mrh free nih..
ok nti kte mkn sate..

i'm sorry abg...bukan sengaja nk wt cm2...
gedix sunguh aku sekarang..hehehe

2 comments:

  1. alololololo
    tersenyum aku baca cite ko nie
    disebabkan nak tunjuk sangat merajuk tue terderita perut ko =)

    ReplyDelete
  2. hahaha...tau xpe..2 namanya ngada2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...