Tuesday, September 20, 2011

dapat anak sedara baru^_______^

1.
dapat anak sedara baru ..laki lagi kali ni...wahhhh hero makin bertambah di umah aku...
da lama sgt xdapat anak sedara pmpuan la..kan best lau dapat anak sedare pmpuan..mst le li kan baju gaun...hehehe

2.
kalau anak sedara bertambah..gamaknya duit raya pun makin bertambah la jawabnya..hehehe
xpe la rezeki Allah ada kt mne2...

3.
baby boy no 3 ni diberi nama
Fariz Faid Fikri
fikri???sempena nk menyambut hari raya
haha bukan lahir bulan syawal..tapi mak la nak sgt nama cucu die fikri..last2 kakak setuju...
so da ada 3 pasang boy 'F' dalam umah aku 2..
Faris Fahmi
Fariz Fahim Adha
Fariz Faid Fikri

4.
n satu lagi..da tambah da ahli yg lahir bulan 8..
Abah: 4hb
Mak: 7hb
Faid : 8hb
n
aku : 27
hehe sbb aku la paling bongsu..xpe nti anak aku lahir la 2
31 ogos..membutikan semangat patriotik mamanya..hehehe

5.
ni la gamba baby Faid... sempat gak aku balik utk tgok Faid masa bulan puasa..bukan semangat nk buka kt umah tp nk tgok baby Faid je
baby faid 50 hari
cak
ni fariz fahim..sama je mke dieorg nih.. n ni paling nakal
bpura-pura baik..bila org xnampak..emm mmg abis la adik die dikerjakan
baby faid masa 2 mggu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...