Monday, September 12, 2011

buka puasa

1.
macam baru semalam je aku berpuasa... tapi masuk hari ni da hari ke 22 puasa a.k.a 22 ogos.. apa yg ada dalam fikiran aku hanya memikirkan die yang balik hari ni..tapi die turun kt lapangan terbang Senai..kalau la die turun kt KLIA mst ak da suruh die singgah Melaka... hehehe..

2.
tak sabarnya aku nak balik jumaat ni..n jumaat ni juga die datang melaka..ye la plan nk buka puasa sama2.. klau korg nak tau..ni la first time aku sambut raya n buka puasa ngn die..hope sumenya menjadi...

3. 
sepanjang mggu ni ak rasa lama sangat masa nk berlalu..walaupun ak masuk kelas untuk mengajar tp kalau korg nk tau jasad je ada dalam kelas..tp fikiran da jauh balik ke johor n berjmpa ngn apis hafizi aku...hehehehe

4.
nak jadkan cerita..jumaat 2 die datang... sebelum die nk dtg da gaduh dulu sbb die degil sgt..aku cakap suruh beli tiket awl2 bole lak die ngn yakin cakap ala tiket ada..nti abg datang la..
ha!!!!!!!! 
tgok kan tiket bas ekspres da abis..last2 die datang naik bs loceng2 je...die turun depan umah nenek..
padan mke ngn my mr apit yg degil n xnak dengar kata. 
biasa la bkn setakat padan muka je
aku kan berangin..jadi da kne marah la die ngn aku
hehehe ampun abg...xpe nanti syg mntk maaf time raya ^__________*

5. 
petang 2 kteorg buka kt tempat yg sama mse kteorg makan ngn panjang..panjang??? kwan abg pit lah..hehehe
suka sgt walaupun menu biasa2 je..tapi!!!!!!
akhirnya!!!!!
impian nk buka ngn die tercapai jugakkkk...
^___________^

6.
after berbuka kteorg g Taman Cempaka ekspo yg terkenal kt melaka..
uhuh walaupun ak ddk kt melaka tempat 2 la aku xnak pergi sepanjang ramadan ni sbb ape????
sesak!!!!!!
ah tidakkkk!!!
walaupun beberapa bulan je aku duduk melaka..tapi aku da tau nk lalu jalan mana nak elak sesak...cam biasalah...
^____________^

7.
nak tau aku gerak balik kul bape????
pukul 10.30.. dan aku sampai umah pukul 1.00 pagi..
hehehe
nasib baik mak xbising...
sebab sampai lewat
*____________^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...