Tuesday, September 20, 2011

5 pasang sumenya!!!!


1.
5 pasang sumenya???
mst da le agakkan..
heheh ape lagi mesti la baju raya

2.
xtau la tiba2 semngat lak aku nak beraya tahun nih...
sebab die balik..
n ni la first time aku beraya ngn die

3.
sanggup aku abiskan duit:-
i. RM170= utk sepasang baju
ii. RM 52= utk tudung Siti
iii. RM 10 = utk tudung Awning..heheh
2 persiapan utk sepasang baju saje ok...

4.
lom lagi 4 pasang baju yg aku tempah
nasib baik kos nk tempah baju kt umh aku xmahal..baju kurung pahang baru je RM 25
baju Bhai= RM 30
jadi abis la jugak dalam RM105..
n
ni la saat paling best nk li tudung..huhu
last2 ak pakai je ape yg ada..sbb bajet da lari..
baju wrna ijau n pink je yg xli tudung...hehehe

5.
paling best aku siap g li pearl kt kedai butik Chantek..sbb nak jahit kt bju kurung moden yg aku li..xnak bg die nmpk kosong..

6.
huhu ni la baru first time beraya mula2 bekerja
mmg nak nmpk bergaya n cantik

mula2 da beli baju ni..tp my apis hafizi xske..die kata cam kelawar

lastly g tukar..ambk baju ni...tp cam klasik..
ngah pk cm mne nk bg cantik
?????
n sekarang baju 2..da jadi cam ni..nmpk x pearl kt lengan n kt bwh 2...
cik fizizana yg rajin nk jahit manik..
ngah jahit manik le lak nenek wt serbuan dlm bilik..akhirnya dapat pujian free
rajin ko nak..hehe
alamak rindu ngn nenek...

yg ni lak baju yg aku hantar upah...kosong sgt xtau nk wt pe..ak jahit la pearl yg lebih 2..
hehe jd nmpk la ada eksesori

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...