Friday, January 21, 2011

sekolah ku!!!!

sekolah ku...hahaha tajuk cam best je kan..cam karangan dak kecik je...
after ak posting..xde lagi post yg berkaitan dengan sekolah ak posting
yeah....
ak dapat mengajar 9 masa sejarah
iaitu 4ICT,4 Landskap dan 2 Budiman
BM lak aku kne ajar 18 masa...1 cekap..1 ikhlas dan 1 gigih..
memang aku adalah guru yg cekap mendenda dieorg..guru yg gigih mengawal kelas dan guru yg ikhlas mengajar dieorg agar menjadi org yg bguna 1 hari nanti...
memang gigih aku kat sekolah 2...
yang best nya sekolah ni bila kita marah..memang dieorg senyap..xde sorang pun akan menjawab...
2 la pengubat kekecewaan..
memang dieorg betul2 menghargai guru...kita marah n tengking die dalam kelas...
keluar kelas...berselisih ngn aku..dieorg tetap senyum..bagi salam...
sejuk hati aku...
alhamdulillah moga kekal hingga akhir nanti...
dan paling sadis...
aku tengah merempit..naik motor ngn yakin nak balik dari sekolah...
ada lak yang menjerit kt tepi jalan menjerit sekuat hati...
c.i.k.g.u...
ya allah terkejutnya aku...sampai macam 2 sekali aku dihargai...
so jangan la wt tingkah laku pelik..
sebab die kenal aku..aku je yg x cam dieorg...
hehehehe....
mula2 nak mengajar rasa tamparan hebat...sebab sekolah tempat aku posting ni sekolah no 2 top 10 ngan masalah disiplin...memang rasa takut sangat...
tapi rupanya dari segi kurang ajar xde la teruk sangat..
tapi xtau la kalau ni baru awal tahun...tiba2 akhir tahun berubah jadi s.y.a.i.t.a.n
tapi..harap2 jangan la macam 2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...