Wednesday, January 26, 2011

no. telefon

cikgu nak no fon???
hishhh
mula2 die mintak aku anggap die main2 je
tapi kali ni die betul2 memang nak mintak no fon aku..
nak tau ape die wat..
sanggup die tggu ak mengajar..
die tggu kt pintu blkg kelas ak ngah mengajar..
awk ni nk ape??
nak no fon cikgu lah..
awk balik kelas skarang...nti sy pggl guru HEM baru tau
ala cikgu ni time rehat...sy nak no fon ni...
hish dak ni..
da puas aku ugut dak 2..
tapi still die tgu aku jugak
last2 ak wt xtau je..
*********************
biasanya time ak ngaja di 1I mst ada org swiitt dari blok sebelah...
maklum la kelas 2 bertentangan dengan makmal..tapi hari ni sunyi je..
xde sorang pun yg swittt..
padahal ahli korum cukup cam biasa..
hahaha bukan menuggu org swittt tp cam pelik lak
dan perasaan ingin tau ak makin tggi..
bila ak perhati betul2...emmm rpnya da yg mntk no fon ak 2 rpenya..
tbe2 die muncul kt tingkap makmal..nk mntk no fon...
ak wt mke xtau..
********************
hahaha bukan ape..malas la...nti penuh gangguan...
ermmm lastly terserempak dak 2 di tangga...ngan yakin die tarik mke...hahahaha..
merajuk konon....
padan mke..
ayoooo
baru form 5
jarak ngn aku 7 tahun
ok...

2 comments:

  1. weiiiiii anak murid tackle cikgu sekarang yek
    berani betui budak2 skrg nie tackle anak murid kan.hu....kalau bawah setahun blh lagi layan.nie gap 7tahun apa kes..
    hahahahha.kes ko serupa dengan aku.budak tue minta no fon tapi aku wat xtau jek..eiii nak jek cakap kamu tue dah cam adik2 okay..

    ReplyDelete
  2. aku wat xtau mslhnya die kejar aku ke mana saje...smpai ak ngaja kt form 1..sggup die g tnds kt form 1 yg sjauh alam ngn form 5 2...adoyaiii

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...