Wednesday, December 8, 2010

TERIMA KASIH ATAS KEHADIRANNYA

KECEWA???
nope
bkn kecewa tp cuma nak ucapa terima kasih atas kehadirannya dalam hidup ak...
walaupun smntara sahaja n meragut perasaan ak...
tapi kehadiran die mmg betul2 berharga
nak tau nape ak cakap cam2????
hahahahaha
(da puas da gelak)

1. kehadiran die merapatkan lagi hubungan ak ngn mr wink2 la...yepzzz mr hafiz

2. tah ke take care an die 2... bg panduan kt ak n mr wink2 yg selama ni x pnh pn ambik tau hal masing2
konon nk terasa bebas..EGO...hehe
tp dalam diam nak jugak org yg kita sayang take care ngn ape yang kita wat..hehehe

3. after die datang baru aku tau bersyukur la ngn apa yang kita ada

n aku berkenan sangat ngn mutiara kata ini...

Hargailah pasangan anda...Mengapa di cari secantik Balqis, andai diri tidak sehebat Sulaiman...Mengapa mengharapkan teman setampan Yusof, jika kasih tidak setulus Zulaikha...Mengapa mengharapkan teman seteguh Ibrahim, andai diri tidak sehebat Siti Hajar...Mengapa didamba teman sehidup yg sempurna Muhammad, jika ada keburukan pada diri sendiri...Bimbinglah dirinya dan terimalah kekurangan itu sebagai keunikan...CARILAH KEBAIKAN ITU PADA DIRINYA...BERSYUKURLAH DIPERTEMUKAN DENGANNYA DAN BERDOALAH KERANA DIA MILIKMU...

kata2 2 betul bagi aku kesedaran sbb aku tau aku xsempurna
tapi kadang2 aku x sedar ngan orang yang da ada di depan mata

alhamdulillah dan terima kasih atas kehadirannya

2 comments:

  1. btol2.......aku stuju...aku pon nak amik ayat ko tu nak copy kat blog aku.....hehehehe....Allah duga la tu...nak suh ko sedar sape yg tbaik utk ko...

    ReplyDelete
  2. yupzz..adikja..klau ak dapat tulis nama org 2 mmg ak nk tulis...sbb die menduga hubungan ak..ak jd lg sedar n tau sape intan sape permata..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...