Tuesday, December 14, 2010

lipan oh lipan

semalam sekolah call..rabu ni (8/12) boleh tak hadirkan diri ke sekolah utk bertugas
ak ngan yakin jawab..
yupz boleh

alahai x sangka mimpi indah aku di rumah n menghitung hari sampai 27 rupanya tergugat
aku kne balik bertugas
ahhhh...ak nak duduk mne nih
umah yg ak nk sewa 2 ak mne ada kunci...
kalut..
serabut..
aku call sume yg berkaitan
first.. kerani sek..ak bthu ak xde umah nak stay
kedua..nadia..kwn yg posting sme sek ngn aku
ketiga..kakak yg ak nk sewa umh 2
tapi jwpn 2 hampa...adoyaiii serabutnya otak..mne ak nk ddk ni
ptg 2 kak liza, akak kerani sek 2 call...
'fizi, kalau xde umah nak stay, fizi ddk je umh mak akak'
alhamdulillah lega juga akhirnya..
ada org nk bg bantuan
lastly ak call diyana...
diyana ckp sek ak n umah die sewa x jauh
huh serabut nih ak nk ddk mne

esoknya...
satu masalah lain lak timbul...nak tau ape terjadi...
aku kena gigit lipan le kt lutut
kesan gigitan 2..1 bdn ak bgkak n gatal2...
mule2 ak cme terasa gatal kt ketiak..tp ak pelik..mne ada berpeluh npe lak nk gatal ni...
tiba2 ak rase telinga ak berdesing...
xlama lepas 2 leher ak gatal..
15 minit lepas 2 mata ak sepet n mulut ak jadi tebal...
xkeruan aku dibuatnya kt dlm keta..
last2 singgah di klinik an-nur..
doktor bthu ak tkena alahan paling teruk n die bg suntikan..
after kena suntik rasa lega ckit..
n alhamdulillah ptg 2 ak smpai melaka..muka ak da kembali asal..
n thankz kpd kwn diyana sbb bagi tumpang umah kt umah die..
tanpa ain n diyana ak rse le stress kot ak kt melaka ni..
alhamdulillah
2 la kata org..yg penting kte yakin ngn ketentuan allah..pasti tiap masalah ada penyelesaian

1 comment:

  1. fizi...dugaan nie semua
    ko dah kat melaka nanti agak2 aku sesat sane aku cari ko lah yer
    nak pekena ikan bakar blh.hehehehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...