Thursday, December 30, 2010

duit aku seperti air

  • aku xtau la aku ni boros sgt atau memang barang-barang mahal..dalam masa beberapa hari je aku da bole abis mencecah 700..maklumla aku masuk umh baru..banyak barang2 yg tak ada..ni pun mesin basuh x ada lagi..tv pun xde..ble pk..huhu gaji + bonus yang aku dapat 2 bole lesap..hishhh..sabau nk tggu gaji lagi lme gak..kne tunggu hujung bulan..adoyaiii..pening lak kepala pk..
  • moralnya kne la berjimat cermat..lama lagi nak tggu gaji bln 1 2..hehe

2 comments:

  1. xpe..nanti dapat gaji lagi.....shoping yer
    mmg sekarang wet tue cam air jekkk.makin banyak duit mkin banyak pelaburan.lagi aku yang duk kl...hu,,,mmg terasa lah duit tue ntah ke mana2 saje

    ReplyDelete
  2. hahaha...ko duk kl ada la gak alasan npe duit ko abis...ni ak yg duk mlka yg kg...emmm duit abis gak...xtau le

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...