Thursday, June 24, 2010

Merajuk


Oooo~~~oooo~~~ooooo~~~

Mesej masuk from chenta_dye: sabtu n ahad ni x yah jmpe..byk jemputan nk kne g..kte jmpe isnin je la eh??

Me: ok..isnin nk g mne??

Chenta dye: xtau g..nti lah kte bru pk..

Me: ok

Waaaaa…2 hari off day xle jmpe die la…ermmm bosan la..ermm xpe lah sabtu ni lgpn azlina khwn..le g umah azlina..cakap sal azlina..nk info gak ni..one of my team da khwn da..so skg yg tggl hnya la..aku Diana, hidayana n alin Julia jak yg lom khwn lah..huhu next xtau sape myb ak kot..ahakzzz…hoho (dush!!! *_* berangan lak..duit xde lg la cik fizizana bt ahmad..jgn nk berangan..xde org nk sponsor ko..hahaha (^_______________*)…akhirnya smpai mse azlina ke jinjang pelamin bersama nasa..hoho moga kekal hingga akhir hayat n dapat ank yg soleh serta solehah..nti le jodohkan anak kte..ahakzz berangan lagi cik fizizana ni..ko 2 xtau g..tah2 kahwin umo 30..ada ati lak..hakhak.. *_______________* xbanyak take photo la..ckit ja ambik gmba die..tp yg penting ada utk diupload kt blog ak yg kiut miut nih..hehe..tp mmg cntk la bju pengantin die..sweet lah…

*********

Balik pada cerita asal..so sabtu n ahad xjmpe la wahai si apizzz Mario aku… then janji hari isnin nk kuar..tp sbb da tlalu lme..mlm ahad 2 kteorg kuar..g mkn mlm kt Peserai…

Menu: Tomyam, ns putih, sotong msk merah . telur dadar

Air: lai chi kang…

Hehehe..klau ak gemuk after apis balik faham2 je la eh..hehehe… after mkn malam..die hantar aku balik umah…huhu..hilang gak rindu after 1 hari x jumpa..hehehe..

********

Hari isnin yang dinanti pn tiba..nak jadikan cerita..die janji nk kuar petang 2 ngn aku..tp last2 die bthu aku tak tahu lagi nak kuar pukul brape..nk g kluang dlu ngn mak n ayah g tengok umah…ok la..xpe la..pergi lah dlu,,nti nk kuar bthu tau…

Da kul 4 masih xde pn msj…last2 aku pn msj la die…tanye jadi kuar atau x…ermmm kuar kul 6.30 nanti..sekarang n ink g umah atuk…

Warghhhhh tah angin ape yg xkena ngn aku..mula la ak nk mengaruk..ak merajuk semalaman…

p/s: bukan nk gedik xnk bagi die kuar ngn family…tp tah la tbe2 emosi lak..sorry en Mario..sy bukan nk sakitkan hati awak…

hehehehe..2 je crite nk merajuk sal bnda kecik ja..agagagagaga…

**********

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...