Monday, June 21, 2010

Kekasih Hati ku Pulang



Kekasih hati ku pulang…ahakzzzz..yup kekasih ku sudah pulang dr seberang lautan…ala xjauh sgt Sarawak je..huhu da setahun xjmpe n da cukup setahun da ‘persahabatan’ aku ngn die…die balik 7 hb hari 2..tapi xsempat nak jumpa..sebab die sampai bs stand batu pahat lagi awal before aku ak bertolak g kuala perlis..so die balik dulu sebelum aku sampai ke bas stand…hehe ada merajuk jugak la ngn die sbb xtggu aku smpai ke bs stnd..(^_*) tp nak wt mcm me da kakak die ambik awal…so xkan nk tggu aku..betul gak..kalau tunggu pun aku yang naik segan lak… (*___*)

*******

Mse kat lagkawi terfikir gak kalau aku bawak die g bercuti sekali…tp fikir balik..cian lak mestila family die tunggu..hehehe ayat baik..biasanya nk ngaruk ja..nak cari pasal.. = P

Jumaat petang after aku balik dari langkawi..ak pn g la jmp die..hehe…xtau nk g mne..g la lepak mkn pizza hut…dapat la hilangkan rindu after 1 year xjmpe..agagagagaga (dr mne la aku blaja agagaga ni..owh dr abdul hakim fren kt FB ak la)

Dengan dating pertama ak ini..maka bermula lah dating aku seterusnya..tggu la post n gamba aku n die seterusnya..ni bru intro for dating versi 2010..hehehe…

*****sekian*****

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...