Sunday, October 16, 2011

siapkan assingmant

1.
huhu da berkerak kot otak aku ni nak asngmnt semula..ye la da nak hampir setahun setengah aku x buat asngmnt..
padahal copy n paste je..nk edit ayt pnye la malas...
pas2 kena study lak 2..da la banyak nak kne baca...aiyooooo
lotih kepale den nk mengingat..
bak kata dak2 air molek..le pecah kepala cm ni
(ape da..pemalas pnye budak..2 la ayt dak2 kls ujung yg mls...)

2.
ape aku nk buat???
sebelum pukul 6 petang aku mesti da siapkan asngmnt nih!!!!!
nekad!!!
n pasti!!!!
sebenarnya tension yg berbaloi..
cepat aku g kursus induksi cepat la aku sah jawatan!!!!
cepat la aku dapat gaji full

3.
lokasi kursus: hotel City Villa Kuala Lumpur
(kat area chow kit kot)
tarikh : 18-20 oct 2011
(wah bestnya 3 hr xyah g skolah..bye2 ank2 mrd ku..hehehe)
moga berjalan dengan lancar n lulus peperiksaan!!!!
sebab aku xnk repeat kursus induksi.....waaaaa


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...