Sunday, July 24, 2011

happy labour day 2011






Dalam duka ada gembira gak..wktu aku ngah rase terkilan sbb duit aku hilang…die muncul..ngee..sape lagi my mr apit lah…

Die balik atas urusan kerja je…sbb anta kwn die blk utk wt check up kt HKL…nak jadikan cerita..hr rabu after ak intvw 2..die da smpai KL da..n naik bs turun di Melaka Central..hehe =P hilang sekejap stress pk duit ak yg hlg..

Die balik ni..banyak sgt yg die wt utk aku..die g pasangkan span kt perodua..n mcm2 lagi lah..ble ternampak resit atm die..cian lak kt die…sbb banyak duit die abis sepanjang die blk kg…ermmm xpe la..nanti lau duit tuisyen aku msk..nt aku bagi die duit ckit…ni la pic sepanjang die ada di kg…

walaupun duit aku hilang tapi ak bhagia ble die ada disisi..plg sedih mse ptg Isnin ble ak nk blk melaka..b4 ak blk melaka aku g jmpe die dulu..n lps hantar die blk..die follow smpai depan umh ...wktu 2 sedih sgt..cam rse first time nk bpisah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...