Friday, April 8, 2011

sun burn!!!


anda diminta menghadiri mesyuarat pegawai teknikal kejohanan sukan
MSSMN kawasan ayer keroh..
gulppp
mana ak ada pengalaman nk jadi pegawai sukan
ahhh lantak lah
22-24 mac
bermula episod ak ddk kat padang
di garisan penamat..
nak jadikan cerita..
hari pertama..
ok lagi sbb pagi 2 ujan n mendung smpai ke ptg..
hari kedua..sama jugak..
hari ketiga..ak ngn penuh yakin pakai je bju lengan pendek
bju t-shirt yg aku dapat..
hahaha..
nak jadikan cerita..
hari ketiga 2 panas terik..sampai sunburn mke aku..
bukan setakat merah2 biasa..tapi mmg merah padam..dan tangan aku pun sama..
n sunburn 2 masih kekal hingga hari ni..
peh..
sok nya g sekolah cam biasa..siap ustazah fazilah cakap
dak fizi da gelap da..
n ank mrd aku siap tnye..ckgu x sihat ke??
nape mke ckgu lain..
dieorg xtau seksanya aku..
paling sakit tangan aku la..bgeser ngn baju je perit gle..
n malam 2 aku nekad..
g farmasi n korban kan 14.90..utk banana boat after sun..huhu
ni la ank mrd ak..pelari long distance...relax je kan..
acara:1500meter


itu la diri aku..di garisan penamat..dibawah payung..kai bju lengan orange..
pic ni hasil m'godek FB ank mrd aku..hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...