Sunday, November 14, 2010

down????

nape perasaan aku masih x seperti asal
ermmm ni la aku yang mencari pasal..
aku rasa minggu ni paling worse
damnnnn jelous + something missing
bak kata orang...jgn bermain api
jangan berumah di tepi pantai kalau takut di lambung ombak...
tapi ada aku kisah itu semua
ada aku fikir kesannya
ermm akhirnya aku sendiri yang rasa sakit + kehilangan
4 days je die ngn aku..
tapi bila die pergi rasa hilang..
terasa sangat!!!!
this moment is perfect
please dont go away
i need u now...
ermmm

**************************

hope sumenya dapat kembali seperti asal
cepat lah pergi perasaan ini...ermmmm

Kita tak

akan dikahwinkan dengan seseorang atas sebab jatuh

cinta atau saling cinta mencintai.. Bercouple

mungkin.. Tetapi bukan berkahwin... Kerana kita

berkahwin dengan jodoh kita, jodoh yang Allah dah

tetapkan sejak azali.. Dan tak mustahil orang yang

kita paling benci itulah jodoh kita yang kita akan

dikahwinkan dengannya.."

dan barulah aku sedar...apa guna kata-kata hikmah kt blog aku,..klau ak sendiri tak praktikkan dalam hidup aku

yupzz satu kesilapan bila aku menjadi kekasih gelap a.k.a skandal..ermm

satu perjanjian..biar la aku kawan sahaja pasni..xnak la lebih dari seorang kawan...

ahhhh padan muka aku...2 la xbersyukur ngn apa aku ada

aku akan ingat kata-kata hikmah ni kalau after ni ada orang nak serius

Sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul dari percintaan, tanpa persahabatan percintaan akan berakhir tetapi tanpa percintaan persahabatan boleh kekal. Oleh itu hargailah persahabatan....

2 comments:

  1. ermm kes skandal la anum..huhu
    2 la kalau diri xsedar diri..nak gak cari orang len
    yg ada xnak
    ermm kesilapan besar aku rasa...sekarang aku rasa hilang sgt...bila die da pergi..ermm dan lost contact

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...