Thursday, November 12, 2009

~Kawan Lama~

ni la gmba die skg...da kurus da die.

kawan..yup setiap org akan ada kwn dlm hdp ni..xkira dimana kita berada...aku rasa gembira sangat hri ni..sbb allah da jmpekan ak ngn kwn lme time sekolah rndh hga sekolah mngh...kami terpisah slps abs tingkatan 5, bila dia ambil tingkatan 6 di sekolah lain dan aku ambil di sekolah lain..sepanjang tingkatan 6 ak cuma jmpe die sekali sahaja..tp tak sangka hri ni ak jmpe semula ngn dirinya..banyak perubahan kt diri die.dlu die berisi tp sekarang makin kurus dan cantik. xsabarnya nk jmpe die raya haji ni..nk tengok die yg real..walaupun die ada hantar gambar melalui MMS tp aku rasa tidak puas hati..nk jmpa juga..rindu sangat2 ngn die...kebetulan raya haji ini dia akan bertunang..jadi aku akan gunakan masa ini untuk jmpe die..harap2 waktu mengizinkan time 2...bila dengar cerita dr die ak terasa sedih, ble die terpaksa tolak smua twran utk smbung pljrn sbb xde sumber kwgn slps ayah die meninggal..jadi die perlu bantu adik2 die sklh..tp alhamdulillah..die jadi ckgu tabika jugak skg..aku rasa bersyukur krn bpeluang dapat smbung blaja..walau apepn terjadi..ak bersyukur dapat jmpe smula kwn lama ak yg terpisah lama ni..xsabarnya nk tggu 29/11/2009 utk jmpe nur azrena omar dan xsabar nk tengok die tunang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...